The Passion in Concert

Informatie

Officiële ticketprijzen en informatie

Hoe bestel ik tickets?

Je kunt tickets voor The Passion in Concert bestellen via deze pagina (klik hier) of door te bellen met Paylogic via 0900-72956442 (gratis).

Officiële ticketprijzen?

Prijzen vanaf €36 per ticket via de Leger des Heils actie (zie onder).

Veld – Dichtbij podium | €65
Veld | €55
Zitplaatsen Ring 1 | €55
Zitplaatsen Ring 2 | €45
Mindervaliden | €55
Kinderen t/m 14 jaar 10 euro korting

Servicekosten €2,95 per ticket.
Transactiekosten: iDEAL €0,85.

Het is in het ticketformulier mogelijk om Vriend van het Leger des Heils te worden voor €6 per maand. In ruil voor een minimale donatie van 12 maanden krijg je een welkomstpakket met twee gratis tickets, een luxe programmaboekje én een cd van The Passion in Concert cadeau. De gift is belastingaftrekbaar.

Hoe zijn de vakken zijn ingedeeld?

Kan ik zelf mijn stoel(en) kiezen?

Tijdens het reserveren krijg je automatisch de beste stoelen in de door jou gekozen rang toegewezen.

Is het slim om tickets op andere websites te kopen?

Laat je absoluut niet verleiden door andere verkoopkanalen. Dit zijn doorverkoop organisaties of zwarthandelaren! Koop dus hier je officiële tickets. Kijk ook op www.weetwaarjekoopt.nl voor meer informatie over zwarthandel in tickets.

Waarom moet ik mijn tickets personaliseren?

Om zwarthandel/doorverkoop van tickets tegen te gaan moeten alle tickets worden gepersonaliseerd. De extra informatie die hierdoor wordt verkregen kan ook worden gebruikt om je als bezoeker beter te informeren over last minute mededelingen over het concert. Het op naam zetten van tickets is verplicht en bij de entree wordt steekproefsgewijs gecontroleerd of de naam op het ticket overeenkomt met het ID-bewijs.

Tickets personaliseren is mogelijk tot 15 april. Voor het op naam zetten heb je deze gegevens nodig van alle personen: voornaam, achternaam, e-mailadres, geslacht en geboortedatum. Als je tickets hebt gekocht ontvang je automatisch een mail van Paylogic om de tickets op naam te zetten.

Stel dat je jouw tickets al gepersonaliseerd hebt, maar je om wat voor reden (ziekte/verhindering) dan ook niet meer naar het concert kunt. Hiervoor heeft Paylogic een ‘naamswijzigingsservice’ waarmee je reeds gepersonaliseerde tickets op een andere naam kunt zetten. De kosten voor deze service zijn 2,5 euro per toegangskaart. Via deze link kun je de tickets opnieuw personaliseren. Naam wijzigen kan tot 24 uur voor het concert.

Hoeveel tickets kan ik maximaal bestellen?

Per persoon kunnen er maximaal 8 tickets gekocht worden. Wil je meer dan 8 tickets bestellen mail dan je bestelling naar contact@thepassioninconcert.nl. Je ontvangt dan per email binnen 48 uur (op werkdagen) een reactie of de door jullie aangevraagde tickets nog beschikbaar zijn.

Ik heb tickets besteld, maar ik heb ze nog niet ontvangen. Wat nu?

Zoals in de orderbevestiging staat, verzenden wij je tickets maximaal twee weken voor de concerten. Mocht je geen orderbevestiging ontvangen hebben, neem dan contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.com of 0900-72956442 (gratis).

Ik heb een ticket over, nemen jullie deze terug?

Nee, wij kunnen geen tickets retour nemen.

Wat is de minimumleeftijd?

The Passion in Concert is voor iedereen toegankelijk. Voor kinderen onder de 14 jaar is begeleiding van een ouders of verzorgers verplicht. Het gehoor van kinderen is gevoeliger dan dat van volwassenen, dus denk aan gehoorbeschermers voor uw kinderen.

Is het mogelijk om met een rolstoel te komen?

Als je in een rolstoel zit kan je via het ticketformulier plaatsen kopen. Er zijn per concert een beperkt aantal plaatsen beschikbaar op het rolstoelplatform. Uit veiligheidsoverwegingen is het niet mogelijk om elders in het stadion plaats te nemen. Iedere rolstoeler mag één begeleider meenemen. Deze begeleider heeft ook een speciale kaart nodig.

Mag ik het concert bijwonen met mijn assistentie- of geleidehond?

Jazeker. Echter willen we benadrukken dat er tijdens het concert sprake is van harde geluiden en er een grote mensenmassa op de been is. Je kunt je daarom afvragen of een concertomgeving de meest geschikte plek is voor een hond.

Gelden er algemene voorwaarden bij aankoop van tickets?

Op de aankoop van tickets zijn de algemene voorwaarden van Mediawater van toepassing. Je leest de algemene voorwaarden hier.

Staat je vraag er niet tussen?

Staat je vraag over tickets niet in deze FAQ. Neem dan contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.com of 0900-72956442 (gratis).

Last minute mededelingen

Mochten er in de laatste weken of dagen voor het concert nog belangrijke mededelingen of aanpassingen zijn dan zullen wij die hier plaatsen.

Plattegrond Rotterdam Ahoy

Data & concert(en)

Paasweekend 2019

Zaterdag 20 april
Start concert: 20:15 uur
Einde concert: 22:00
Deuren van Ahoy gaan open om 18:45 uur

Vrienden van Leger des Heils

Waarom kan ik vriend worden van het Leger des Heils?

Met steun van vrienden kunnen de medewerkers van het Leger des Heils iedere dag de handen uit de mouwen steken voor Nederlanders die deze hulp hard nodig hebben. Geloof, hoop en liefde staan centraal in The Passion in Concert. Wij vinden het fijn om op deze manier iets concreets aan de maatschappij bij te kunnen dragen. Met jouw steun brengt het Leger des Heils deze woorden ook na de concerten in de praktijk.

Zijn de tickets dan gratis?

Het welkomstcadeau (2 tickets, programmaboekje en cd) krijg je gratis wanneer je het Leger des Heils steunt met een maandelijkse donatie van €6.

Betaal ik aan Paylogic of aan het Leger des Heils

Het Leger des Heils incasseert de maandelijkse donatie. Wil je naast het welkomstcadeau (2 tickets, programmaboekje en cd) nog extra tickets bestellen dan worden deze wel direct betaald via Paylogic.

Voorwaarden Vriendenactie Leger des Heils

Als je kiest voor de vriendenactie dan machtig je het Leger des Heils om gedurende minimaal 12 maanden € 6,- per maand van je rekening af te schrijven en ga je er mee akkoord dat Paylogic jouw persoonsgegevens deelt met het Leger des Heils zodat je de ticket(s) gratis kunt ontvangen. Het Leger des Heils stuurt na enkele dagen een bevestiging per e-mail. Voor deze incasso geldt -net als bij reguliere tickets- geen bedenktijd en herroepingsrecht omdat deze valt in de categorie ‘vrijetijdsbesteding met een specifieke datum’. Kijk voor informatie over opzegging / contact met het Leger des Heils en overige voorwaarden op legerdesheils.nl/vrienden.

Meezingen in het The Passion in Concert Koor

Vragen rond het meezingen in Passion Koor worden beantwoord op de speciale koorpagina.

Reisinformatie & parkeren

Is parkeren mogelijk bij Ahoy?

Rotterdam Ahoy beschikt over 2000 parkeerplaatsen. Je betaalt €13,00 (dagtarief) voor een personenauto. Wil je verzekerd zijn van een parkeerplek op het direct naastgelegen parkeerterrein voor een personenauto? Voor €17,50 plus reserveringskosten boek je een gegarandeerde plek.

Parkeerticket zaterdag 20 april

Wat is het adres voor navigatie?

Rotterdam Ahoy
Ahoyweg 10
3084 BA Rotterdam

Waar vind ik informatie over route en verkeer?

Klik hier voor een uitgebreide routebeschrijving. Voorkom dat je op de dag van het concert voor verrassingen komt te staan. Check voor vertrek www.vananaarbeter.nl en www.anwb.nl zodat je tijdig weet of er wegwerkzaamheden, files of vertragingen zijn.

Ik word weggebracht / opgehaald hoe werkt dat?

Maak dan gebruik van de “Kiss & ride” locatie. Deze wordt duidelijk met borden aangegeven en is goed bereikbaar voor zowel bezoekers als chauffeurs.

Is Ahoy makkelijk bereikbaar per OV?

Rotterdam Ahoy is uitstekend bereikbaar met de bus, metro & trein. Vanaf bus- en metrostation Zuidplein loop je in 5 minuten naar Ahoy. Plan hier je route met het OV. Voorkom dat je op de dag van het concert voor verrassingen komt te staan. Actuele NS reisinformatie kan je terugvinden op www.ns.nl.

Wij komen met een touringcar, kan dat?

Leuk! Meld je komst aan contact@thepassioninconcert.nl. Je ontvangt dan 3 dagen van te voren alle informatie die je nodig hebt om bij het evenement te komen en eventueel te parkeren. Parkeren met een touringcar kost €45.

Overig

Mag ik het concert bijwonen met mijn assistentie- of geleidehond?

Jazeker. Echter willen we benadrukken dat er tijdens het concert sprake is van harde geluiden en er een grote mensenmassa op de been is. Je kunt je daarom afvragen of een concertomgeving de meest geschikte plek is voor een hond.

Mag ik een stoel, krukje of (medische) loopkruk meenemen?

Vanwege veiligheidsredenen zijn stoelen, krukjes of (medische) loopkrukken niet toegestaan op het veld. Als je het concert zittend wilt bijwonen zal je over tribunekaarten moeten beschikken.

Is er de mogelijkheid om te kolven?

Ja, bij de EHBO meldpunten van Ahoy kun je je melden om te kolven. Zij zullen je dan doorverwijzen naar een rustige omgeving van de EHBO.

Foto’s maken, mag dat?

Fotocamera’s met een lens kleiner dan 55mm kunnen zonder probleem worden meegenomen. Ook mobiele telefoons waar foto’s of filmopnamen mee gemaakt kunnen worden mogen mee. Het is echter niet toegestaan om opnamen of foto’s voor commerciële doeleinden te gebruiken.

Hoe hard is het geluid bij The Passion in Concert?

We besteden veel aandacht aan het geluidsplan zodat de artiesten op alle plekken in Ahoy goed verstaanbaar zijn en iedereen kan genieten van de muziek. Daarbij vinden we het belangrijk dat het geluid niet te hard is en daardoor als onprettig kan worden ervaren of schadelijk kan zijn voor het gehoor.

Pers

Persinformatie en beeldmateriaal

Kijk op de perspagina voor persberichten, contactgegevens en beeldmateriaal.

Organisator

The Passion in Concert is een productie van producent Mediawater. Kijk op www.mediawater.nl voor meer informatie.

Contact

Staat je vraag over tickets er niet tussen? Neem dan contact op met Paylogic via customerservice.paylogic.com of 0900-72956442 (gratis).

Heb je een vraag over het Passion Koor? Mail die naar koor@thepassioninconcert.nl.

Overige vragen kan je sturen naar contact@thepassioninconcert.nl

Wij doen er als organisatie natuurlijk alles aan om het evenement zo goed mogelijk te laten verlopen en te zorgen dat elke bezoeker een geweldige avond heeft. Mocht u ondanks dat toch negatieve ervaringen met ons willen delen of een klacht in willen dienen dan kan dit tot uiterlijk 10 dagen na het evenement. Alle ervaringen en klachten die na deze termijn worden ingediend, worden ter kennisgeving aangenomen.